4 Posts
mijn automatische vering gaat niet in als ik stop aan een rood licht, of stil sta. Enkel nadat hij bv 10 min stil staat, en ik dan het contact op zet....weten jullie raad?
Hallo @Roccosilvestrini
Heb je contact opgenomen met Harley-Davidson om naar je Pan America te laten kijken?
_
Heb je contact opgenomen met Harley-Davidson om naar je Pan America te laten kijken?
[/CITAAT]
Ja hoor, de dealer kan niks vinden en hopen een update van Amerika binnenkort...ik wou weten of meerdere mensen dit probleem hebben..
Hallo @Roccosilvestrini
_
[/CITAAT]
[email protected],
hi @ADVHD ,Hi @Roccosilvestrini
_
Have you reached out to Harley-Davidson about getting your Pan America looked at?
Can anyone translate this into English?mijn automatische vering gaat niet in als ik stop aan een rood licht, of stil sta. Enkel nadat hij bv 10 min stil staat, en ik dan het contact op zet....weten jullie raad?
hi,Can anyone translate this into English?