Cześć wszystkim, nowy członek tutaj. Właśnie odebrałem 22 z przebiegiem 5 tys. km. Kazałem dealerowi zainstalować quickshifter, aby osłodzić transakcję.
Zauważyłem, że używanie qs jest bardzo nieporęczne. Często przy zmianie z 2 na 3 i redukcji z 4 na 3 następuje odcięcie zapłonu, ale biegi się nie zmieniają, chyba że naprawdę mocno uderzę w dźwignię zmiany biegów.
Odwołując się do instrukcji instalacji, stwierdza się: "dźwignia wałka zmiany biegów musi znajdować się w pozycji godziny 6. Jeśli jest przesunięta o jeden ząb w dowolnym kierunku, znajduje się w niewłaściwym miejscu."
Wygląda na to, że mój jest zainstalowany w pozycji 6:30.
Dźwignia zmiany biegów jest nieco za wysoko dla mojej stopy. Zmiana biegów w górę wymaga dużo ruchu, prawie muszę podnieść stopę z podnóżka, aby zmienić bieg w górę.
Wygląda na to, że przesunięcie dźwigni zmiany biegów na godzinę 6 obniżyłoby również dźwignię o kilka mm.
Czy to może być problem?
Quickshifter zastępuje drążek regulacyjny, więc wydaje się, że wszelkie regulacje wysokości dźwigni zmiany biegów wynikają z regulacji dźwigni wałka zmiany biegów na samym wałku.
Sformułowanie dotyczące pozycjonowania dźwigni wałka zmiany biegów sprawia wrażenie, że nie ma żadnej regulacji za pomocą quickshiftera.
Czy ktoś tutaj ma doświadczenie z tym konkretnym problemem?
Zauważyłem, że używanie qs jest bardzo nieporęczne. Często przy zmianie z 2 na 3 i redukcji z 4 na 3 następuje odcięcie zapłonu, ale biegi się nie zmieniają, chyba że naprawdę mocno uderzę w dźwignię zmiany biegów.
Odwołując się do instrukcji instalacji, stwierdza się: "dźwignia wałka zmiany biegów musi znajdować się w pozycji godziny 6. Jeśli jest przesunięta o jeden ząb w dowolnym kierunku, znajduje się w niewłaściwym miejscu."
Wygląda na to, że mój jest zainstalowany w pozycji 6:30.
Dźwignia zmiany biegów jest nieco za wysoko dla mojej stopy. Zmiana biegów w górę wymaga dużo ruchu, prawie muszę podnieść stopę z podnóżka, aby zmienić bieg w górę.
Wygląda na to, że przesunięcie dźwigni zmiany biegów na godzinę 6 obniżyłoby również dźwignię o kilka mm.
Czy to może być problem?
Quickshifter zastępuje drążek regulacyjny, więc wydaje się, że wszelkie regulacje wysokości dźwigni zmiany biegów wynikają z regulacji dźwigni wałka zmiany biegów na samym wałku.
Sformułowanie dotyczące pozycjonowania dźwigni wałka zmiany biegów sprawia wrażenie, że nie ma żadnej regulacji za pomocą quickshiftera.
Czy ktoś tutaj ma doświadczenie z tym konkretnym problemem?