Harley Davidson Pan America Forum banner
61 - 80 of 82 Posts
Zapoznaj się z działaniem PanAm, wykonując WŁASNĄ konserwację.
Zacznij od przeczytania instrukcji obsługi. Jeśli chcesz być lepszy, zdobądź instrukcję serwisową PanAm, wykonuj procedury we właściwy sposób i uważaj na rady z YouTube, niektóre są dobre, ale wiele z nich jest złych.
-
1-Pierwszym zadaniem jest przestrzeganie instrukcji dotyczących uzyskania prawidłowego odczytu oleju w PanAm.
-
2-Regulacja łańcucha to kolejna łatwa czynność, POTRZEBUJESZ TYLKO klucza nasadowego do regulatorów, taśmy mierniczej i nasadki 36 mm do poluzowania tylnej osi, wyrównanie można sprawdzić na gwintach regulatora po obu stronach.

W razie pytań daj znać.
Gdzie mogę kupić instrukcję serwisową? Czy jest dostępna online? Dzięki
 
Jednym z objawów byłby trudny do znalezienia luz i nieprecyzyjna zmiana biegów.
To samo przydarzyło mi się w moim PanAm 22'. Powiedziano mi, że to wadliwy zespół z fabryki i błędne dane regulacyjne na kablu i dźwigni sprzęgła. Spowodowało to przedwczesne spalenie tarcz sprzęgła (pierwsze 3 tarcze). Zmienili cały zestaw sprzęgła i dokonali "prawidłowej" regulacji na kablu i dźwigni. Jak dotąd przejechałem nim tylko około 25 mil (dojazd do pracy) i działa lepiej, ale nie tak płynnie, jak oczekiwałem od motocykla typu adventure. Czy jest jakiś test lub zalecenie, aby sprawdzić, czy zostało to dobrze wyregulowane?
 
Discussion starter · #66 ·
To samo przydarzyło mi się w moim PanAm 22'. Powiedziano mi, że to był zły montaż z fabryki i złe dane regulacyjne na kablu i dźwigni sprzęgła. Spowodowało to przedwczesne spalenie tarcz sprzęgła (pierwsze 3 tarcze). Zmienili cały zestaw sprzęgła i dokonali "prawidłowej" regulacji na kablu i dźwigni. Jak dotąd przejechałem nim tylko około 25 mil (dojazd do pracy) i działa lepiej, ale nie tak płynnie, jakiego oczekiwałbym od motocykla typu adventure. Czy jest jakiś test lub zalecenie, aby sprawdzić, czy zostało to dobrze wyregulowane?
Zawsze zachowuj niewielki luz na kablu, około 3 mm między dźwignią a wspornikiem, upewnij się również, że dźwignia sprzęgła i śruba mocująca są nasmarowane.
Jeśli musisz wyregulować, jak daleko lub jak blisko ma być dźwignia, możesz to wyregulować za pomocą pokrętła obrotowego przy dźwigni.
 
Oto wskazówka, której nie znałem. W moim '22 PAS, gdy opona jest zbyt napompowana, na odczycie TPMS pojawia się tylko „--”. Musisz wejść do diagnostyki motocykla, aby zobaczyć, że jest on wymieniony jako „HIGH”. Przy tych ostatnich wahaniach temperatury dobre ciśnienie psi w ciepły dzień jest przesadzone w zimny dzień.
 
Przede wszystkim należy bardzo wyraźnie zaznaczyć, że złącze SAE, które motocykl ma pod siedzeniem, SŁUŻY WYŁĄCZNIE DO PODŁĄCZENIA UTRZYMYWACZA AKUMULATORA I NIGDY ROZRUSZNIKA. SPALI ELEKTRONIKĘ!! W przypadku rozrusznika konieczne jest zdemontowanie pokrywy miski olejowej (kilka minut), a zatem ważne jest posiadanie małego zestawu kluczy torx, w którym jest on zawarty dla tej śruby. Łatwo jest zainstalować kabel rozrusznika ze złączem SAE bezpośrednio do akumulatora i używać GO TYLKO do użytku z rozrusznikiem. Harley ma referencję 94624-97B lub 66000005. Również OptiMate CABLE O-01.
 
CHECKING THE SPOKE WHEELS.
Ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia.
Mam instrukcję serwisową dla PanAm, ale robię moje szprychy "old school".
Łatwiejszą metodą byłoby zdjęcie kół (łatwiej dotrzeć do nakrętek szprych), ale można to zrobić z kołami na motocyklu.
Moją preferowaną metodą jest opukiwanie wszystkich szprych i słuchanie "tonu" każdej z nich.
Zazwyczaj dokręcam szprychy o "niższym tonie", aby dopasować je do szprych o "wysokim tonie".
Dokręcaj przeciwległe szprychy na kole, aby uniknąć przesunięcia koła.
Na YouTube dostępnych jest wiele dobrych filmów.
Nie martw się przekroczeniem maksymalnej wartości 35 stóp/lbs zgodnie z instrukcją.
Pamiętaj:
1 Istnieją szprychy wewnętrzne i zewnętrzne.
2 Szprychy wewnętrzne działają bardziej na podnoszenie i opuszczanie koła w stosunku do osi.
3 Szprychy zewnętrzne działają bardziej na wyrównanie koła bok do boku.
4 Po kilku ponownych kontrolach co 5000 mil lub zgodnie z instrukcją, szprychy zostaną prawidłowo ustawione i nie będą wymagane tak częste regulacje.
Wiem, że to długi post, ale zamieszczenie tutaj całego kursu jest niemożliwe.
Możesz wysłać mi wiadomość w dowolnym momencie.
Tutaj, aby się podzielić.
Oglądałem dziś po południu film instruktażowy dotyczący regulacji kół szprychowych H-D. Jest on na H-D SIP pod M1254: Spoke Checking & Tighting Procedure HDSCVID_SO_TECH_30. Nauczyłem się dziś czegoś nowego!
 
Całkowicie się z tobą zgadzam, jeśli chodzi o wykonywanie własnej konserwacji. Mój dealer zasugerował, aby pozwolić im zająć się początkową konserwacją 1k w celu utrzymania gwarancji (meh zawarte w zakupie), ale nie miał nic przeciwko, jeśli przejąłem ją później. Motocyklizm jest moim ukochanym hobby od wielu lat i jako zapalony hobbysta nie angażowałbym się w to bez zdobycia rozległej wiedzy na temat hobby, jak i samego motocykla. Ach, aromat oleju, benzyny i gorącego silnika. Naprawdę niezwykłe urządzenia, które stworzyliśmy, ludzie!
Panie Crazy Eddie, wiem, że to stary post, ALE podobało mi się go czytać i zgadzam się z tobą w 1000 procentach. Brzmisz jak mój typ właściciela motocykla; i tak, zapach oleju, gazu i części motocyklowych rano. Prawie lepszy niż kawa. PRAWIE.
 
Oglądałem dziś po południu film o tym, jak regulować koła szprychowe H-D. Jest on na H-D SIP pod M1254: Spoke Checking & Tighting Procedure HDSCVID_SO_TECH_30. Nauczyłem się dziś czegoś nowego!
Powinienem dodać, że technika stosowana przez technika serwisowego nie jest dokładnie taka sama jak w przypadku kół Pan America. Koła P-A są skonstruowane inaczej.
 
61 - 80 of 82 Posts