Harley Davidson Pan America Forum banner
21 - 40 of 48 Posts
Ze zijn niet op voorraad, ik denk dat ik de mijne van Revzilla heb.

Iemand de Protaper Evo-sturen op hun Pan Am geïnstalleerd?

Er is niet veel info over deze sturen. Maar de Pro AM-versie (P8052-BLK) van deze sturen is in feite 1,25" bij de stuurklemmen.

Ik heb vanavond een set geïnstalleerd. Benieuwd of iemand anders ze heeft geprobeerd.

Ik heb nog niet met deze sturen gereden. Ik vermoed dat het wat vallen en opstaan zal vergen om de stuurpositie te optimaliseren.

View attachment 5625
Dus wat zijn je indrukken? Wat denk je dat het grootste verschil is ten opzichte van de standaard?

Ik vind de mijne erg leuk, heb ze al een tijdje

Hebben ze een andere hoek dan de standaard? Ik zoek iets dat wat rechter is dan geveegd... Elleboogproblemen zorgen ervoor dat mijn hand gevoelloos wordt in de huidige hoek van de standaard staven...

Ik heb mijn pols gebroken en de 3e en 4e Metalocalypse-botten gefuseerd, ze zijn een stuk comfortabeler dan standaard. Niet zo'n hoek, heb een paar duizend mijl op de staven

Ik heb vandaag mijn pro taper sturen gekregen. Ze lijken niet veel te verschillen van de originele. De reach lijkt hetzelfde, maar de buiging is anders. Dus... ik weet het niet - misschien gaan ze wel terug.

Heb naar deze stroomlijnconversie gekeken:

Image

Het wordt geleverd met een set "LSL"-sturen... Specifiek de LSL X02 KBA 70269. Ik denk dat ze erg dicht bij de pro-taper zitten waar jullie mee spelen.

Ik denk dat het enige dat echt in de buurt komt van die staven, is hoe dicht ze bij de stijgbuizen zitten!!
:ROFLMAO:

Hier is een zeer goede beeldvergelijking.

Geen significante verandering in de werkelijke hoogte, maar de hoek is veel beter dan de oem. Ik heb ook een operatie gehad aan mijn rechterpols, dus de oem-hoek stoorde me enorm.

Image

Ik rijd momenteel ook met pazoma risers.

Dus als een van jullie zich afvraagt hoe de kabels en de hoofdcilinderkabel gaan,

Welnu, alle kabels zijn in orde, behalve dat ik de veiligheidskabelgeleider onder de ohlins-stabilisator moest losbouten om een beetje speling te krijgen.

Ik zal een echte foto plaatsen nadat ik alles heb geïnstalleerd. Het kostte me minder dan een uur om het te vervangen.

Hier is een zeer goede beeldvergelijking.

Geen significante verandering in de werkelijke hoogte, maar de hoek is veel beter dan de oem. Ik heb ook een operatie gehad aan mijn rechterpols, dus de oem-hoek stoorde me enorm.

View attachment 7544

Ik rijd momenteel ook met pazoma risers.

Dus als een van jullie zich afvraagt hoe de kabels en de hoofdcilinderkabel gaan,

Nou, alle kabels zijn in orde, behalve dat ik de veiligheidskabelgeleider onder de ohlins stabilisator moest losdraaien om een beetje speling te krijgen.

Mijn barkbuster handbeschermer was ook gecompromitteerd door de hoekverandering. Ik moest wat aanpassingen doen om hem goed te installeren.

Ik zal een echte foto plaatsen nadat ik alles heb geïnstalleerd. Het kostte me minder dan een uur om het te vervangen.
Bedankt hiervoor! Dat is precies wat ik hoopte te horen en binnenkort te voelen.. De hoek van de originele staven zette mijn ellebogen precies op de juiste plek om mijn pink en ringvinger gevoelloos te maken en mijn hele hand te laten tintelen.

Nu heb ik alleen nog mijn verdomde motor terug nodig van de 10k zodat K ze kan installeren...

Nam contact op met de vriendelijke (niet) protaper-ondersteuning voor een distributeur in de EU. Ze geven slechts één standaardantwoord, om de dealerlocator te gebruiken, die blijkbaar alleen voor de VS werkt. Contact opgenomen met een quadzillion dealers hier in de EU, geen enkele heeft het...

contacteerde de vriendelijke (niet) protaper-ondersteuning voor een distributeur in de EU. Ze geven slechts één standaardantwoord, om de dealerlocator te gebruiken, die blijkbaar alleen voor de VS werkt. Contacteerde een quadzillion dealers hier in de EU, geen enkele heeft het...
Ik heb de mijne op Amazon gekocht…

TC Bros misschien, ik heb de mijne van hen van mijn vriend gekregen

Het kan meer kosten dan ze waard zijn, "maar" iemand anders kan zeker naar de EU verzenden.

HET IS MAAR GELD, ZE LATEN HET JE NIET MEENEMEN NAAR DE ANDERE KANT 🤪

21 - 40 of 48 Posts